Archives



konyvar

Fondul de cărți, îndrumare, reviste de specialitate tipărite, respectiv electronice este gestionat de către Biblioteca Departamentului de Psihologie Aplicată.

Biblioteca de studii al liniei maghiare s-a constituit în anul 1999. În prezent are un fond de aproximativ 6000 de exemplare, cărți, publicații periodice, articole de specialitate, enciclopedii, dicționare, lucrări din bibliografii, teste, chestionare, materiale didactice.

Domeniile mari acoperite sunt în primul rând: Psihologia, Psihopedagogia Specială, Pedagogia și Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. Publicațiile sunt în limba română, maghiară, engleză, germană, franceză, italiană şi sunt aranjate pe domenii.

Materialele pot fi consultate la sală, având trei săli, cu 50 de locuri. Biblioteca beneficiază de acces wireless.

Biblioteca dispune de 12 calculatoare conectate la internet cu acces la baze de date ştiinţifice, cum ar fi: Springerlink Journals, PROQUEST Central, IEEE All-Society Periodicals Package (ASPP Online), OXFORD Journals, Sage Journals HSS, Thomson Web of Knowledge REUTERS (Web of Science, Journal Citation Reports,Derwent Innovation Index), SCOPUS, EBSCO.

Studenții au acees, de asemenea, la  Biblioteca Facultății de Psihologie şi Știinţe ale Educaţiei, care deţine un fond de carte de 25.000 de volume şi un fond de periodice de 5.000 de volume în limba română, maghiară, engleză, franceză, germană, rusă etc. Începând din 2011 biblioteca deţine donaţia Prof. Dr. Horia D. Pitariu, şi din 2012 donaţia Prof. Dr. Heinz Schuler. Aceste donaţii constituie un fond de publicaţii separat. O parte din fondul de carte este organizată pe rafturi tematice diferențiate cromatic, în ordine alfabetică după autor, în conformitate cu bibliografiile obligatorii stabilite de către cadrele didactice ale Facultății de Psihologie şi Științe ale Educației.

Fondul acestei biblioteci cuprinde publicații din domeniile: psihologie cognitivă, psihologie experimentală, psihologie socială, psihopedagogie specială, psihologia dezvoltării, psihiatrie, pedagogie generală, consiliere şcolară şi profesională, metode didactice, etc. Biblioteca este destinată în mod special studenților şi cadrelor didactice de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe Ale Educaţiei.

Utilizatorii pot accesa catalogul online BCU şi bazele de date abonate cu ajutorul celor două calculatoare amplasate la intrarea în sala de lectură. Este asigurată o ambianță confortabilă şi adecvată lecturii. Consultarea publicațiilor se face prin acces liber la raft cu acordul prealabil al bibliotecarului responsabil.

Orar: Luni-Vineri 10,00-18,00


Adresa

  • Blv. 21 Decembrie 1989, nr. 128. Etaj I., sala 107

Email



Plan de învăţământ – 2016-2017

ANUL I, SEMESTRUL 1
COD DENUMIREA DISCIPLINELOR CREDIT Ore fizice săptămânale Ore alocate studiului Forme de evaluare Felul disciplinei
C S LP F I T E C VP
PMM 1101 Cultura organizationala 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 1102 Teoriile deciziei aplicate in organizatii 1 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 1103 Metode avansate de cercetare 1 6 2 0 2 4 7 11 E DS
PMM 1104 Formarea gindirii economice la elevi 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 1105 Practica de specialitate 1 3 0 0 2 2 3 5 C DS
TOTAL 30 8 6 4 18 37 55 4 1 0

 

ANUL I, SEMESTRUL 2
COD DENUMIREA DISCIPLINELOR CREDIT Ore fizice săptămânale Ore alocate studiului Forme de evaluare Felul disciplinei
C S LP F I T E C VP
PMM 1201 Teoriile deciziei aplicate in organizatii 2 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM1202 Teoria si metodologia construirii testelor psihologice 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 1203 Metode avansate de cercetare 6 2 0 2 4 7 11 E DS
PMM 1204 Formarea gindirii economice la elevi 2 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 1205 Practica de specialitate 2 3 0 0 2 2 3 5 C DS
TOTAL 30 8 6 4 18 37 55 4 1 0

 

ANUL II, SEMESTRUL 3
COD DENUMIREA DISCIPLINELOR CREDIT Ore fizice săptămânale Ore alocate studiului Forme de evaluare Felul disciplinei
C S LP F I T E C VP
PMM 2101 Tehnici de persuasiune 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM2102 Coaching in afaceri 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 2103 Strategii comportamentale 7 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 2104 Practica de specialitate 3 3 0 0 2 2 3 5 C DS
PMX 2101 Curs optional 1 6 2 2 0 4 7 11 C DS
TOTAL 30 8 8 2 18 37 55 3 2 0

 

ANUL II, SEMESTRUL 4
COD DENUMIREA DISCIPLINELOR CREDIT Ore fizice săptămânale Ore alocate studiului Forme de evaluare Felul disciplinei
C S LP F I T E C VP
PMM 2201 Etica si incredere 6 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 2202 Comportamente rationale si irationale in organizatii 6 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 2203 Psihologia leadershipului 6 2 2 0 4 9 13 E DF
PMM 2204 Sisteme complexe 6 2 2 0 4 9 13 E DS
PMX 2202 Curs optional 2 6 2 2 0 4 9 13 C DS
TOTAL 30 10 10 0 20 45 65 4 1 0

 

DISCIPLINE OPȚIONALE
COD DENUMIREA DISCIPLINELOR CREDIT Ore fizice săptămânale Ore alocate studiului Forme de evaluare Felul disciplinei
C S LP F I T E C VP
An II, Semestrul 3
PMM 1205 Filosofia stiintei 6 2 2 0 4 7 11 C DS
PMM 1206 Elaborarea de scenarii in afaceri (Story telling) 6 2 2 0 4 7 11 C DS
An II, Semestrul 4
PMM 2205 Modificari cognitiv-comportamentale in domeniul organizational 6 2 2 0 4 9 13 C DS
PMM 2206 Integrarea profesonala a persoanelor cu nevoi speciale 6 2 2 0 4 9 13 C DS
12 4 4 0 8 16 24 0 2 0 20%
52 52 0 104 206 310
104 310




Feuerstein intezet

Misiune

Centrul „R. Feuerstein” din Cluj-Napoca este singurul centru de cercetare şi practică din România al ICELP (International Center for Enhancement of Learning Potential) din Ierusalim (Israel).

Centrul a fost înfiinţat de prof. univ. dr, Szamosközi Stefan şi lect. Dr. János Réka după modelul centrelor care funcţionează în numeroase alte ţări din lume. Prealabil înfiinţării, membrii activi ai centrului au luat parte la mai multe specializări, unde au avut ocazia să-şi aprofundeze cunoştinţele necesare aplicării metodelor complexe de diagnostic şi dezvoltare. În 2011 International Center for Enhancement of Learning Potential şi Departamentul de Psihologie Aplicată au semnat un Memorandum de cooperare.

Activitatea Centrului „R. Feuerstein” se concentrează în jurul a patru axe, care, deşi par disjuncte, converg spre aceleaşi scopuri:

  1. Cercetarea: Scopul centrului este de a atrage specialişti din ţară şi din străinătate. Membrii centrului adatează şi aplică metodele alternative de diagnostic şi de dezvoltare deja existente. Totodată dezvoltă metode clasice prfoprii şi le adaptează pe calculator. Sunt aplicate deja două metode computerizate proprii: cu Programul Analogon I se realizează dezvoltarea mecanismelor funcţionale ale gândirii analogice, celălalt program se adresează analizării şi dezvoltării memoriei.
  2. Instruirea studenţilor: Centrul asigură posibilitatea instruirii şi desfăşurării practicii studenţilor, asfel realizându-se o componentă majoră în pregătirea lor. Centrul funcţionează în spiritul „scientisc-practitioner”, practica fiind susţionută de date de baze empirice.
  3. Servicii pentru comunitate: scopul centrului este optimizarea proceselor de învăţare la copii şi asigurarea pregătirii şi adaptării la viaţa şcolară. Pentru realizarea acestui deziderat centrul propune o serie de activităţi de diagnostic complex, precum şi exerciţii şi metode de activare şi restructurare cognitivă în vederea adaptării şcolare a copiilor mici, precum şi pentru îmbunătăţirea şi dezvoltarea proceselor cognitive a copiilor cu tulburări de învăţare.
  4. Activităţi de voluntariat: centrul oferă posibilitate studenţilor de a desfăşura activităţi de voluntariat în condiţii structurate.

 

Echipa

Email: istvan.szamoskozi@ubbcluj.ro

Arii de competenţă: evaluarea potenţialului intelectual, dezvoltarea şi restructurarea cognitivă cu metoda Feuerstein şi cu programul Analogon I

Email: reka.janos@ubbcluj.ro

Arii de competenţă: evaluarea şi dezvoltarea cognitivă a tulburărilor de învăţare cu metoda Sindelar

Email: reka.orban@ubbcluj.ro

Arii de competenţă: evaluarea potenţialului intelectual cu metode psihometrice, evaluarea cu metode alternative, dezvoltarea şi restructurarea cognitivă cu metoda Feuerstein, consiliere şcolară şi vocaţională

Email: eniko.batiz@ubbcluj.ro

Arii de competenţă: evaluarea şi intervenţia la copiii cu ADD/ADHD, agresivitate, tulburări de comportament

Email: susana.farcas@ubbcluj.ro

Arii de competenţă: tulburările de învăţare şi de comportament

Email: evelin.petric@ubbcluj.ro

Arii de copmpetenţă: consiliere şcolară şi vocaţională

Email: anna.veres@ubbcluj.ro

Contact:
Tel/Fax: 0264 597 037

facebook


REGULAMENT privind activitatea profesională a studenţilor (nivel licenţă şi master) din Universitatea Babeş-Bolyai în baza Sistemului european de credite transferabile (ECTS)


Regulament de organizare şi funcţionare al Departamentului de Psihologie Aplicată


REGULAMENTUL de organizare şi desfăşurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licenţă şi masterat


Regulament Burse


Regulament, hotărâri privitoare la taxe

Útmutató távoktatásos diákoknak


REGULAMENT burse IDFR



Nivel Specializarea Total (lei) Rata
I II III IV
Licență Psihologie 2.800 700 700 700 700
Licență Psihopedagogie Specială 2.600 650 650 650 650
Master Consultanță și Intervenție Psihologică 3.000 750 750 750 750

 

Taxa de școlarizare se achită de către studenți integral sau în rate. Facilitatea de plată în rate operează astfel:

  • la confirmarea locului pentru studenții anului I, respectiv până în data de 15 octombrie pentru studenții din ceilalți ani de studiu, cel puțin 25% din taxa anuală;
  • până la 5 decembrie, cel puțin 50% din taxa anuală;
  • până la 15 martie, cel puțin 75% din taxa anuală;
  • până la 15 mai, 100% din taxa anuală datorată.

– PENTRU PLATA INTEGRALĂ A TAXEI DE ȘCOLARIZARE PĂNĂ LA MOMENTUL CONFITMĂRII LOCULUI, STUDENȚILOR ANULUI I LI SE ACORDA O REDUCERE DE  10%.
– REDUCEREA DE  10% SE APLICĂ ȘI PENTRU CEILALȚI ANI DE STUDII CU CONDIȚIA PLĂȚII INTEGRALE A TAXEI PÂNĂ LA DATA DE 15 OCTOMBRIE 2017 PENTRU SPECIALIZĂRILE CU FRECVENȚĂ, RESPECTIV PÂNĂ LA DATA DE 31 OCTOMBRIE 2017 PENTRU SPECIALIZĂRILE LA DISTANȚĂ/FĂRĂ FRECVENȚĂ.

În cazul în care termenul este depășit. plata ratelor se poate efectua DOAR PRIN CASIERIA FACULTĂȚII pentru a putea fi calculate PENALITĂȚILE AFERENTE de 0,04 % pe zi de întârziere.

În termen, taxa se poate plăti la casieria facultății sau la orice oficiu poștal, prin mandat poștal.
La destinatar menționați: Facultatea de Psihologie si Științe ale Educației
Cont: RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX deschis la BN Trezoreria Cluj, cod fiscal: 4305849, SWIFT: TREZROBU.

Pentru ratele plătite după termenul stabilit se vor percepe penalități in valoare de 0,04 % / zi




LEGENDA
     pregatire an universitar      activitate didactică   sesiune de
examene
  sesiune de restanţe   perioada de practică   vacanţă   pregătire examen de licenţă   examen de licenţă
2018
2019
SEMESTRUL I
septembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
octombrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
noiembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
decembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
ianuarie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
februarie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28      
martie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
aprilie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
mai 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
iunie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
iulie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
august 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
SEMESTRUL I
27.09.2018 – 28.09.2018 pregătirea anului universitar  
01.10.2018 – 21.12.2018 activitate didactică 12 săptămâni
  (Vineri, 30.11.2018, Sfântul Andrei – zi liberă)
24.12.2018 – 06.01.2019 vacanţă   2 săptămâni
07.01.2019 – 20.01.2019 activitate didactică   2 săptămâni
21.01.2019 – 10.02.2019 sesiune de examene   3 săptămâni
  (Joi, 24.01.2019, Ziua Unirii Principatelor Române – zi liberă)
11.02.2019 – 17.02.2019 vacanţă   1 săptămână
18.02.2019 – 24.02.2019 sesiune de restanţe*   1 săptămână
2018
2019
SEMESTRUL II
ianuarie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
februarie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29    
martie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
aprilie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
mai 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
iunie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
iulie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
august 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
septembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
octombrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
noiembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
decembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
SEMESTRUL II
25.02.2019 – 28.04.2019 activitate didactică 9 săptămâni
29.04.2019 – 05.05.2019 vacanţa de Paşti 1 săptămână
06.05.2019 – 09.06.2019 activitate didactică 5 săptămâni
10.06.2019 – 30.06.2019 sesiune de examene 3 săptămâni
(Luni, 17.06.2019, a II-a zi de Rusalii – zi liberă)
01.07.2019 – 07.07.2019 vacanţă 1 săptămână
08.07.2019 – 14.07.2019 sesiune de restanţe* 1 săptămână
15.07.2019 – 28.07.2019 perioada de practică** unde este cazul  (2 săptămâni)
29.07.2019 – 30.09.2019 vacanţă 9 săptămâni
2018
2019
SEMESTRUL II – Anii terminali
ianuarie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
februarie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29    
martie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
aprilie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
mai 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
iunie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
iulie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
august 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
septembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
octombrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
noiembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
decembrie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
SEMESTRUL II – Anii terminali
25.02.2019 – 28.04.2019 activitate didactică 9 săptămâni
29.04.2019 – 05.05.2019 vacanţa de Paşti 1 săptămână
06.05.2019 – 26.05.2019 activitate didactică 3 săptămâni
27.05.2019 – 09.06.2019 sesiune de examene 2 săptămâni
(Sâmbătă, 01.06.2019, Ziua Copilului – zi liberă)
10.06.2019 – 16.06.2019 sesiune de restanţe 1 săptămână
17.06.2019 – 30.07.2019 pregătirea examenului de licenţă/disertaţie 2 săptămâni
(Luni, 17.06.2019, a II-a zi de Rusalii – zi liberă)
01.07.2019 – 07.07.2019 examen de licenţă/disertaţie 1 săptămână

* Sesiunea de restanțe se poate organiza fie în februarie/iulie, fie în prima săptămână a lunii septembrie.

** Conform Ordinului MECTS nr. 3.955 din 9 mai 2008 (MO nr. 440/12.06.2008) privind aprobarea Cadrului general de organizare a stagiilor de practică în cadrul programelor de studii universitare de licență și de masterat (Art.4, alin.2)

– Perioada de desfășurare a stagiului de practică poate fi cuprinsă atât în cursul anului universitar, cât și în perioada vacanțelor universitare.


Examenul de disertaţie constă dintr-o singură probă, şi anume: prezentarea şi susţinerea disertaţiei. Prezentarea şi susţinerea pot fi publice, au posibilitatea de a participa studenţii şi cadrele didactice de la UBB şi se desfăşoară în prezenţa examinatului şi a comisiei de examen.

Informații generale

Înscriere:

  • Data: 31 ianuarie, 1, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13 februarie 2019
  • Locul desfășurării: Depunerea actelor la Secretariat, în orele de recepție, Bulevardul 21 Decembrie nr. 128.

Planificarea Examenului:

  • Prezentarea și susținerea lucrării: 20-21 februarie  2019

Comisia de evaluare:

Preşedinte:

  • Prof. Dr. Szamosközi Ștefan

Membri comisiei:

  • Conf. univ. dr. Kiss Szidónia
  • Conf.univ. dr. Bernáth Anna Emese
  • Lect. univ. dr. Batiz Enikő
  • Lect. univ. dr. János Réka
  • Lect. univ. dr. Orbán Réka
  • Lect. univ. dr. Kálcza-Jánosi Kinga
  • Lect. univ. dr. Szabó Kinga

Secretar:

  • Lect. dr. Fărcaș Susana

Cerințe de înscriere pentru examenul final:

Studentul:

Dosarul de înscriere pentru examenul de licență trebuie sa conțină următoarele acte:

  1. dosar plic;
  2. cerere tip de înscriere(se completează la secretariat);
  3. certificat de naștere original + copie; în original și o copie simplă a certificatului de căsătorie (dacă absolventul dorește să apară numele de căsătorie pe diplomă) sau traducerile legalizate în România (dacă nu există versiune în limba română a documentului);
  4. 2 poze 3/4 color;
  5. diploma de bacalaureat (original și 2 copii) și anexa foaie matricolă (original și 2 copii);
  6. diploma de licență + anexa foaie matricolă (diploma supplement)– original + 2 copii simple
  7. lucrarea de disertație – 1 exemplar listat și legat (nu este obligatorie copertarea);
  8. evaluarea coordonatorului științific;
  9. CD –care să conțină: lucrarea de disertație în format electronic (.doc, .docx, pdf); datele în SPSS și rezultatele cercetării (.sav, output), rezumatul tezei (max. 1 pagină) în limba maghiară, română și o limbă internațională – engleză (.doc, .docx);
  10. rezumatul lucrării de disertație tipărit, max. 1 pagină, un exemplar în limba maghiară, română și un exemplar într-o limbă de circulație internațională – engleză;
  11. declarație privind autenticitatea, originalitatea tezei;
  12. trei foi de hârtie A4
  13. dovada achitării taxei de înscriere (daca este cazul) – taxa de înscriere este de 1000 lei (Ron). Studenții beneficiază de gratuitate în cazul unui examen final (sesiunea iunie și februarie anul următor), și în cazul în care solicită un examen final în termen de trei ani de la finalizarea studiilor; dacă studentul a absolvit de mai mult de trei ani, trebuie să plătească taxa de înscriere.

 

Regulament de organizare şi desfăşurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licenţă şi masterat vezi aici

Cerințe generale, tehnoredactarea, cerințe legate de conținut pentru lucrarea de disertație vezi aici

Evaluarea finală:

  • Media examenului final – examen de disertație – prezentarea și susținerea lucrării trebuie să fie cel puțin 6.00.